sábado, 15 de noviembre de 2014

Ja comença el Projecte Rossinyol!

Hola rossinyols!

Em dic Pau, tinc 20 anys, sóc de Salt i estudio 3r d'infermeria a la UdG.

Per començar aquest projecte, vam fer un intensiu durant una setmana de classes de formació. Ens van explicar més o menys com funciona aquest projecte, temes d'immigració i d'interculturalitat, possibles situacions que ens podem trobar, experiències d'altres anys al rossinyol, etc.


I finalment ahir, dia 14 de novembre els tres mentors de Salt, la Marina, la Cristina i jo vam anar al col·legi Mas Masó  a conèixer els nostres mentorats. Va ser una experiència molt bonica, ja que encara no sabiem qui serie el nostre mentorat. Després de presentar-nos tots, vam fer un petit joc amb el qual vam descobrir les parelles mentor-mentorat. I vaig descobrir que m'havia tocat amb el David! El David té 11 anys i estudia 6è de primària al col·legi Mas Masó. També vaig conèixer a la seva mare i a la seva germana petita. Em va ensenyar, junt amb la resta de nens, el seu col·legi i les seves classes. Al David li agrada el futbol, dibuixar, llegir i toca el piano i la guitarra.


Mentors, mentorats i les seves famílies

Cal destacar que aquest any és el primer cop que es fa el Projecte Rossinyol a Salt. Espero que només sigui el primer de molts més altres Projectes Rossinyols i que s'augmenti el nombre de mentorats i escoles que hi participen. Estic content i orgullós de formar part  de l'inici del Projecte Rossinyol, un projecte social i educatiu, al meu poble, Salt.

En aquest blog aniré penjant de tant, en tant, com evelouciona el meu projecte rossinyol. Experiències, reflexions, quedades, etc. Espero que us agradi! Fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario